Wednesday 29 July 2015

RISALAH ILMU PENDINDING DAN PERLINDUNG DAN ILMU PEDANG BATIN

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Dan Maha Penyayang.
Salawat Dan Salam Keatas Baginda SAW Dan Isteri2 Baginda SAW Dan Sahabat@ Baginda Serta Ahlul Bait.

RISALAH ILMU PENDINDING DAN PERLINDUNG DAN ILMU PEDANG BATIN.

Saya akan menerbitkan Risalah ringkas Ilmu Ilmu Kebatinan seperti di atas sebagai langkah pertama sebelum 'Mengajar' samada Semantan Puteh atau Sinar Islam, kedua2nya adalah Silat Kebatinan .

Setiap Risalah lengkap dengan amalan amalan saya berpuluh tahun serta amalan amalan harian selama ini, lengkap dengan cara cara amalan dan petua petuanya.

Pun begitu, saya akan mengenakan 'Pengeras' sebanyak RM21.25 dan kos tertentu seperti Pos Laju atau Courrier, sementara sekarang saya tidak sebegitu sibuk.

Sila email ke mirnura@hotmail.com untuk arahan lanjut jika berminat.

Di larang sama sekali untuk pertanyaan atau persoalan, hanya jika mereka yang berminat sahaja untuk mendapatkan RISALAH sahaja di layan, selain itu saya akan 'Block' atau 'Spam' jika terdapat email selain Pelajar2 Yang Berminat Untuk Belajar Secara Resmi.

Mereka inilah Insyallah akan dapat 'Berguru Dengan Saya' secara terus dan Berkongsi Ilmu. Insyallah .










Bacaan penuh Dari Sumber

0 komen:

Post a Comment